Dizajn i izrada prezentacija firme ili za firmu često ume da se pretvori u noćnu moru, jer pored svih ostalih obaveza treba pripremiti i nju. Ali ne bilo kakvu. Već onu koja ostavlja bez daha i vaše nadređene i vaše podređene. I često za to imate rok čitava 3 dana. Pored svih ostalih obaveza.
Zbog velikih očekivanja što vaših, što drugih, ova "akcija" se najčešće pretvori u veliki stres.
Ono što je najčešće problem je činjenjica da zaposleni u kompaniji nisu grafički dizajneri, i da nemaju baš takve tehničke i vizulene sposobnosti da sve ono što zaista imaju i umeju da pokražu od rezultata, to predstave i na prezentaciji.
Šta dobijate angažovanjem stručnjaka u kreiranju prezentacije za firmu?
Povećanje produktivnosti
Previše vremena trošite na izradu prezentacije kojom na kraju najčešće niste potpuno zadovoljni? Uvek izgleda da nešto može da se popravi i da može i bolje? Unajmite profesionalca, smanjite stres i iskoristite svoje dragoceno vreme na druge stvari.
Upečatljivu (autentičnu) prezentaciju
Lepo dizajnirana prezentacija preneće vašoj publici baš onu poruku i na onakav način kako upravo želite. Angažujte profesionalca i pretvorite svoje ideje u stvarnost - brzo, sigurno i pouzdano.
Jačanje brenda vaše firme
Vizelna konzistencija je od suštinskog značaja za jačanje vašeg brenda. Ostavite nezaboravan utisak na vašu publiku. Neka vas zapamte po sjanoj prezentaciji.
Šta je najvažnije kod korporativnih (prezentacija za firmu ili prezentacija proizvoda) prezentacija?
Struktura prezentacije
Bez dobre strukture, vaša prezentacija firme će izgledati neorganizovano, haotično i/ili zbunjujuće. Jasnoća je veoma važna za predstavljanje važnih podataka koje imate da prikažete.
"Manje je više"
Veliki broj nepotrebnih podataka zamoriće vašu publiku, koja neće moći da razdvoji bitno od manje bitnog ili čak nebitnog. Zato je veština uklapanja podataka u vremenski i sadržajni okvir veoma važna.
Naglašavanje
Ako u svojoj prezentaciji ne naglasite najvažnije stvari, šta je onda bitno? Kako ćete ubediti vašu publiku da je to što ste recimo radili prethodnih godinu dana zaista tako veliko i važno za firmu u kojoj ste zaposleni? Kako će vaša publika izvući zaključke?